Studiedag nr 2

Hejsan alla goa läsare!
Idag hade jag studiedag igen, skönt det! Jag sov till kl tolv, inte bra för hela dagen går bort. När jag gick upp kollade jag på djurpolisen och så blev det frukost vid halv två typ :P Sedan gick jag hem till Lisa Johansson vid halv fyra och vi pratade om allt och ingenting:) Klappade och gosade med mysiga Ida (hund) också. Har precis färgat mammas underhår, hoppas det blev bra. Ska snart gå ner och packa för imorgon, ska sova över hos en kompis för att på fredag åka till stockholm med klassen. Kommer bli skojigt! :) Kommer inte kunna blogga imorgon men bilder och information om stockholmsdagen kommer att komma i ett inlägg på fredag eller lördag. 
Ha det bra så länge!


puss//elin   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0