Stockholmsresa

Hej!
Igår var jag med klassen i Stockholm. Vi hade det jättekul! Djurvårds och naturvårdseleverna var till skansen och hästeleverna var i globen och kollade på horseshow. Jag är djurvårdselev och var därför på skansen. Vi var bara i skansenakvariet. Där fick vi en guidad tur av Bosse en man som jobbade där. Efter det fick vi en uppgift av våran djurvårdslärare som vi fick göra i 50 min. Sen fick vi hålla i en spindel och i en orm. Jag höll i båda två :) Det var en riktig upplevelse faktiskt, inte varje dag man gör det :) Efter att vi varit på skansen åkte vi och åt och sen åkte vi till hundstallet. Det var riktigt intressant där och vi fick veta mycket saker. Bussen kom hem till Borås igen kl halv elva typ. Det var en riktigt rolig dag med massa sköna tjejer! 
Bilder kommer imorgon.

//elin  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0