Prov på gång.

Hej!
Idag var vi på djurparken och hade både teori och praktiskt. Vi byggde vidare på vårat ankhängn och fortsatte med vårat kattprojekt som ska redovisas på tisdag. Jag och några till fick gå och kolla på den nya noshörningensungen, Zura. Och så fick vi klappa hennes mamma Zinzi De andra hade fått kollat igår men då var jag och några till på ridhuset så vi fick se idag. När jag kom hem åkte jag och red Nattfly. Jag red i ridhuset pga vädret. Hon var lite stel idag och så var hon så tittig och rädd när vi red förbi öppningen till ridhuset. Men förövrigt gick det bra :) Har idrottsprov imorgon, näringslära så har suttit och övat på det nu på kvällen. Ska hoppa in i duschen nu sen krypa i säng.
Bilder på noshörningsungen Zura..


 
//elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0