Onsdag och skola.

Godmorgon alla läsare!
Sitter nu i skolan och väntar på engelskalektionen som är våran första lektion för idag. Vi börjar klockan tio så hade sovmorgon idag. Efter engelskan har vi lunch och sen idrott och efter det så slutar vi för dagen. När jag kommer hem ska jag inte göra något speciellt men MÅSTE jobba matte. Det är så sjukt tråkigt och blir inte bättre av att man har en dålig mattelärare heller. Jag har matteprov på fredag så kan vara bra att kunna lite om det vi håller på med. När jag har gjort matten hemma sen så ska jag bara ta det lugnt och kolla tv eller något sådant. Vill bara tillägga att det är fint väder idag fast ruggigt kallt.  

Hoppas ni alla kommer få en fin dag!  

//elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0