Lördag.

Hejsan alla läsare!
Idag hade jag satt klockan på tio, sover så länge annars, för att sedan åka och rida klockan elva. Jag åt två grova rostade mackor och ett glas mjölk. Leif skjutsade mig till stallet, jag var där prick elva :) Jag och Elin (haha två elin som rider) red ut i skogen, det gick mycket bra! Vi träffade på några jägare som började skämta med oss, knasiga killar XD Vi klättrade lite i skogen och galopperade upp för lite backar och så. Det var den bästa uteritten hittills om jag får säga det själv :) Vädret var på topp och Nattfly skötte sig fint. Nu gör jag inte speciellt mycket, funderar på att kolla lite Skilda världar och sedan gå ut och "höststäda" lite i trädgården. Får se vad dagen har att bjuda på.

Ha det bra alla och njut av hösten! 

Puss// elin   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0