Fredag, vad man har längtat!

Hej alla läsare!
Idag hade jag då matteprov första lektionen. Kändes så där lagom kul och det gick skitdåligt rent ut sagt... Efteråt hade vi svenska och det var inte så där jättekul heller. Vi pratade om det känsliga ämnet cancer och fick se en reklamfilm om det. Jag tog åt mig väldigt mycket eftersom min mormor dog i det för en och en halv månad sedan så är ganska färskt för mig än. Jaja nog med tråkigheter! Det positiva var att vi slutade klockan kvart över elva så var hemma halv ett ungefär. När jag kom hem tvättade jag och mamma bilarna + städade ut dem inuti. Klockan fem åkte jag till stallet och tog med mig Wilma till hjälp. Jag mockade alla boxar medans jag väntade på att Elin skulle komma. Efter det så red vi.. Gick mycket bra at rida. Nattfly skötte sig fint och hon blev lite trött allt :) Wilma fick också rida en egen häst eftersom vi red i ridhuset. Hon tyckte det var jättekul så det kommer hon kunna leva på länge! Det värsta är att hon kommer tjata att hon ska med varje gång jag åker upp till stallet. Måste tillägga att jag har blivit sjuk också, huvudvärk, halsont och förskylning. Hoppas det ger sig snabbt! Imorgon ska jag och familjen åka till Emma och fira henne pappa med familj kommer vara där också... mer skriver jag imorgon i inlägget då.

//elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0