Firande av storasyster.

Go´kväll alla kära läsare!
Idag var jag och min familj hos Emma, min storasyster för att fira henne. Hon fyllde i torsdags, 21 år :) Min familj var där och så kom pappa och hans familj också dit. Vi hade det trevligt och åt mycket gott :) Sen fick vi jaga häst också för Jonteture, Emmas nordsvensk hade gått ut ur hagen och stod nästan på vägen. Jag trodde han skulle bli påkörd av en stor lastbil som kom åkandes i 110 typ och så var det kolsvart ute. Hjärtan hoppade nästan upp i halsgropen på mig. Men han stod stilla så snällt när jag sprang dit och tog honom. Nu ligger jag i min säng och kollar på tv, ska snart sova. Imorgon ska vi sätta ut lite adventsbelysning och jag ska nog åka och rida också.

Hoppas ni alla kommer sova gott inatt och drömma sött!

puss//elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0