Mycket tankar och funderingar i huvudet..

Hej!
Idag försov jag mig så hade en halvtimme på mig att fixa iordning mig, men klarade det. Gjorde mitt engelskaprov idag på resurstiden, det var ganska svårt. Sedan stannade jag kvar och gjorde lite mer läxor. Åkte hem med halv fyra bussen. Idag har jag en sak som bekymrar mig och som jag har mycket tankar och funderingar på... Jag hoppas jag kommer kunna lösa det så jag har tänkt det annars är det väl bara att släppa det och gå vidare. Kommer bli svårt men men:( Känns skit just nu!!! Blir en bättre dag imorgon, då ska jag och linnea fika och shoppa julklappar :) 
Hoppas ni andra haft en bra dag? (som jag då inte haft) 

//elin  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0